Booring

Gud, jag är verkligen pinsamt dålig på att ta tag i saker, speciellt om det är tråkiga saker... :/ Jag har inte börjat städa eller plugga än och jag lovar att jag kommer sitta här vid datorn och vips! är klockan 23.00 och jag har inte gjort nååånting! Usch, måste verkligen rycka upp mig! Haha ;)

Jag måste bara skriva om en liten grej som jag är väldans fascinerad av...Rejv! Haha, nej men så'n där rejv-dans ser så cool ut ju! Ni vet, när man hoppar omkring så det ser ut som om man liksom glider fram. Höhö, värsta tönt man är! Men Gurra visade den här videon, och jag och Milou tyckte det var fett ballt XD



Visst är han tuff!? "To my babygirl" -fett gulligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0