...

Gaah! Jag bara måste skriva ett litet inlägg, för det är så sjukt jävla piss kuk balle fucking aptråkigt att plugga! Dessutom är jag fett stressad för jag har tyå såå mycket läxor ich skolarbete att göra, och jag vet att jag inte kommer hinna bli klar i tid! Herregud, jag överväger faktiskt att sjukskriva mig på måndag, inte för att vila upp mig, utan för att plugga! Fattar ni hur CP-stressad jag är nu eller?! Men jag har faktiskt varit hemma från skolan förut för att plugga ikapp...Flera gånger...Det är fan tragiskt! Nej usch!

Men det jag skulle skriva var att Angelina har tatuerat sig idag! Wohoo, grattis till henne!! Jag har inte sett den en men jag vet att det är så snyggt! Hmm...Jag blir också lite sugen på att göra en, min storasyster har ju massa och dem är fan asballa! I så fall skulle jag vilja ha en streckkod med mitt personnummer, det är ju fett coolt! Helst skulle den vara på insidan av handleden, men jag vet inte, det kanske är lite emo plus att man nog tröttnar på den då... Men det tål att tänkas på! Och just det, appropå syrran så ska jag ju åka med henne till Berlin i sommar, bara vi två! Hon har bott där nu i typ ett år men innan bodde hon i Barcelona och då åkte jag också och hälsade på henne själv. Det var så sjukt nice, men det bästa var fan när jag kom in på värsta 18-års klubben. Visst, det var Spanien och jag var med syrran och hennes kompisar som var tillräckligt gammla, men ändå, jag var ju bara 12 år då! Haha, skröt med det i flera år (och gör det fortfarande tydligen :P) Men hur som helst så ska det bli väldans trevligt att åka dit, speciellt eftersom jag inte träffar henne (syrran) så ofta. Jaja, nu ska jag go back till pluggandet, fyy faaan!
PUUUSS

Kommentarer
Postat av: johannah

ett tips vore att ha den i nacken. såg en som hade det, var skitcoolt! skulle också vilja göra där, men han kort hår så då syns det liksom hela tiden /:

2008-04-23 @ 22:12:15
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

du måste plugga för att få bra betyg!

2008-04-23 @ 23:20:11
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0