Back on Track

Hej hopp, kom hem från konfalägret typ vid fyra och nu har jag suttit i flera timmar på BK med Milou, Natta och Sara =)
Det var askalas på lägret, hände en massa skojj. Somliga moonade (!) och somliga andra strippade lite, haha! Jag, Maja och några till blev utvalda att läsa en liten text om oss själva på själva konfirmationen. Haha, grejen är den att texten vi skrev bara var rent driv, helt oseriöst! Och det är det de vill att vi ska läsa upp...DOH!
Kollade precis lite på gamla Top Model-avsnitt och nu ska jag gå och duscha. Just det, tyvärr glömde jag att ta med kameran till lägret, men det finns lite bilder på KUs hemsida plus att jag får skrapa ihop bilder från de som hade kamera med sig ;) Men ni får hålla till godo med denna bild så länge:

image88
Markus, Sara, Jag och Fabian. Vi skulle uppträda till "Yeah Yeah Wow Wow". Killarna var värsta nördarna med byxorna i midjan och allt och jag och Sara var "day time hookers" :D Haha, på hemsidan finns det inga bilder på när vi slängde av oss koftorna och showade loss, undrar varför!? ;)

CIAO!


Kommentarer
Postat av: sara

hahah "daytime hookers", om josef får bestämma..:P

2008-04-30 @ 18:25:57
URL: http://tidningbud.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0