Det var en fin dag i April...

Nu är jag hemma och har precis ätit middag. Vi var på kyrkogården typ skitlänge. Jag och Celine (cheerleading-nördar som vi är) hoppade omkring och hjulade och gjorde rondater och kände oss lite skillade ;) Men då kom Rebecca och schteekte ut oss med två handvolter i rad. DOH! Nej men i alla fall, till slut skulle typ alla hem, så det var bara jag, Signe, Lydia och Elli kvar. Då kom det ett helt gäng med kineser som fotade oss i smyg, och sedan kom de fram till oss och undrade om de fick ta bilder :D Så vi fick stå där och se söta ut fett länge, för alla kineserna ville vara med på bild, fast en i taget ;D Haha! Det var lite spännande, och de skulle mejla bilderna till oss, så då kommer de laddas upp här kan jag lova! Höhö :P Jaja, när solen inte var så varm längre gick Lydia hem och vi andra gick till Ica för Signe ville ha glass. När vi gick förbi fotbollsplanen såg vi några söta pojks, men när vi kom tillbaka dit var de inte kvar, typiskt! Haha, men nu ska jag plugga lite. Booring... KRAM!

image83
Eleonor, Maja, Celine och Ingeborg

Just det!
Har sett typ femtioelva personer med hammarbyhalsdukar som går i gäng och sjunger bajenvisor. Alltså är det någon match på gång eller nå't? Skäms lite för att jag verkligen inte vet, men kan ingen förklara vad det är som pågår? Hehe...pinsam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0