Gääsp!

Tjabba! Kom precis hem från Signe, vi pluggade faktiskt ganska bra, men en hel del skvaller blev det såklart ;) Och vi var tvugna att shotta typ världens starkaste kaffe för att hålla oss vakna, men det funkade! (Och nu kommer jag säkert inte kunna sova på hela natten...)
Hur som helst, just nu lyssnar jag på Map of Problematique med Muse, fett bra! Men några kompisar ska göra den akustiskt på musiken i skola och det är tusen gånger bättre! (Skryter lite ;-) Nej men allvarligt, jag blev så jävla impad när de spelade den idag, ja bah wow! Haha, på riktigt! Så om MD, ME eller S ser det här; känn er stolta! Hehe... pinsam...
I alla fall så kan jag avslöja att även jag ska spela en liten truddelutt, nämnligen L'Amour Toujours med Gigi D'Agostino. Jag ska spela helt solo! Fett läskigt... Men det blir ju lite ballt att spela värsta technolåten på akustisk gitarr. Eller? :S

image32
Fin apa, fin ödla, fin hatt, fin skal, fin båt, fin hav, fin flagga, fin banan, fin bananskal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0