Goder natt

Nu ska jag schlagga och imorgon bär det av till Gilwell! <3 Jag har packat sjukt mycket kläder, även fast det bara är över helgen. Men har man en väska så fyller man ju alltid den, eller hur? :P Det kommer bli så jävla skojj, har typ längtat ända sedan förra Gilwell-lägret som var i höstas. xD Haha, geeky... Enyway, tränaren har inte svarat på mitt mejl än...:S Men jag hoppas bara att de inte ändrar massa grejer nu när jag är borta, för det är ju bara en vecka kvar til SM! Yeeey! Det är fan sjukt, att vi kom tvåa i DM och gick vidare, det hade jag aldrig trott :D Jaja, ni får ha det bäst i helgen, för det ska jag! PUUSS och KRAAM

image87
Nu är det nästan sommar ju! Eller?

Kommentarer
Postat av: J

Jag lovar att jag inte ska fuska me matdagboken !!! ^^

2008-04-25 @ 08:30:09
URL: http://jjennifeh.blogg.se
Postat av: J

btw, hur haru fått så det står notebook där uppe?
jag är lite handikappad å förstår inte allt,

2008-04-25 @ 08:33:14
URL: http://jjennifeh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0