HEEEEJ

Kom hem från träningen för ett tag sedan och nu har jag duschat, ätit och kollat på halva Desperate Housewives :D Det gick ganska bra på cheerleadingen, men bara man är det minsta lilla förkyld så blir ju allt så jävla mycket jobbigare. Höll på att dö på uppvärmningen och ändå springer jag dubbelt så långt i vanliga fall... Nej usch! Men men,
idag på mentormötet var det skojjigt, för en viss K berättade en massa om en motor som fastnat i leran på hans landställe. Det festliga var att han typ tyckte att det var helgens höjdpunkt, alltså att han hade fått upp motorn ur geggan. Haha, det låter inget kul, men det var sättet han berättade det på! Men man får ju inte skratta, han var ju fett seriös, så jag typ bet mig i handen för att inte fnissa och det blev till och med värsta märket XD Eh...okej...men i alla fall... ;)

Nu sitter jag och lyssnar på Heartbeats med The Knife, jag tycker nästan att den är bättre än den med José Gonzales, fast den är ju också väldigt fin =) Jaja, nu ska jag nog gå och lägga mig, ska upp en timme tidigare imorgon för jag ska på elevråd. Jippie... Vettefan varför jag gick med, men man har i alla fall fått en fin tjocktröja därifrån, det står ELEVRÅD SÖDERMALM på ryggen och skolans märke på framsidan och allt. Fast i och för sig så är den jävligt ful, för den är svart med rött tryck. Det var bara emos där när vi skulle rösta om färgen... En tjej sa att tröjan skulle komplettera hennes garderob väldigt bra, att hon skulle ha tröjan typ varje dag. Haha, det värsta är att hon typ har haft den där fula trasan på sig dygnet runt också! Men nu ska vi inte vara taskiga mot henne... GOD NATT!

image48
Glajdare

Kommentarer
Postat av: Jennifehh

treee frågor,
ett hur haru fått en kalender,
två hur haru fått en klocka
tre hur haru en sån fin bakgrund på bloggen???
(AAAA)

2008-04-16 @ 22:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0