Hola guapas!

Hej hej, nu sitter jag och kollar in lite olika bloggar och lyssnar på Billie the Vision and the Dancers, väldans trevlig "bakgrundsmusik". Är så otroligt trött, skulle kunna somna nu på en gång. Pang boom liksom. Haha! Jag har haft en väldigt skojjig helg, jag orkar verkligen inte skriva något om det nu, men jag kan avslöja att det har hänt en hel del festligheter. ;) Vad som är mindre festligt är att jag är lite sjuk, typ förkyld och hostar plus jag tror att jag har feber, så jag kunde inte vara med på träningen i morse :(

Nu ska jag typ lägga mig och läsa Gossip Girl eller något annat som inte tar på mina stackars krafter^^ Sedan blir det middag från McDonalds, ingen orkar laga mat för det var mammas födelsedagsfest här hemma igår, och vi alla är lite lagom trötta och lulliga ;D Jag var dock inte hemma hela kvällen, men de hade tydligen hållit på till sex på morgonen. Det kunde man inte tro om mami och papi! ;) Jaja, ni får ha det bääst!

Puss och Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0