Kväll

Shuue! Kom hem från träningen för en stund sedan och har precis ätit. Nu sitter jag och lallarbloggar samt lyssnar på Muse ;)
Det var kul på träningen (och jobbigt!), dessutom fick jag Twirre! Alltså det är vår maskot som skickas runt mellan alla i laget och man får den om man gjort något extra bra på just den träningen. Jag fick den för att jag hade bäst spirit, alltså att man ler och har utstrålning :D Yeey!

Just det, jag står inför värsta dilemmat, haha nej men allvarligt! I helgen ska jag ju på konfa-läger, och jag vet att det kommer bli så jävla kul! Dessutom måste man åka, oavsätt om man ska konfirmera sig eller inte. Men, på söndag morgon har vi typ sista träningen på cheerleadingen innan SM, så det är typ asviktigt att jag kommer. Men grejen är att lägret är i Sparreholm, så det tar fett lång tid att åka hem, plus att mina föräldrar är borta i helgen så de kan inte hämta mig. Och även om jag skulle kunna få skjuts hem på något sätt så missar jag ju typ halva lägret. Vad fan ska jag göra!?
Usch usch!

I alla fall, nu ska jag duscha, men först ska jag försöka borsta ut mitt hår. Har inte borstat det på hela helgen och dessutom haft det uppsatt så nu är det som en enda stor rastafläta. På riktigt alltså!

Ciao!

image64
Elli, jag, Milou. Också fräsare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DE kan inte hämta mig...

2008-04-23 @ 20:46:31
Postat av: Ingeborg@The Notebook

-.-

2008-04-23 @ 21:14:49
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0