LEDIG

Hola sexy! Kom hem från träningen för en stund sen, det var chill och vi lekte "kom alla mina små kycklingar". Hihi :D Det var najs i skolan, bästa mentormötet ever! Haha, alltså jag ska fan byta till Alonsos grupp <3 Jag, Maja, Simon och Emil typ dog när Mr. K berättade om att han skulle skövla skog och bygga ett hus/vindskydd av det i helgen XD Muhahah, det var skojj! Hur som helst, imorgon blir det Grönan med Signe på dagen och på kvällen blir det askalas (förhoppningsvis). Ordet "askalas" är uppfunnet av Elli, bara så att ni vet! ;)
Just det, jag har typ spräckt skärmen på min iPod idag. Alltså den var redan lite vattenskadad och typ böjd, men nu ser man nästan inget längre... Istället är det ett lite coolt mönster på skärmen :D Jag tycker det är lite gangstaah :B
FAN VAD NICE MED LOV! Eller lov och lov, men det är faktiskt 6 dagar ledigt. Och jag ska spendera dem i Borås och SM i Cheerleading!!! Jippie! Okej, jag vet att jag tjatar men jag är faktiskt fett taggad! ;) Ska bli stört skojj alltså!
Nu kom mamma in och bah: "Eyy, du måste städa." DOH! Jaja, det är väl bara att sätta igång...
CIAO!

image103
Jo, det blir ju en hel del egobilder om man har Photo Booth... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0