Let the sunshine in!

Hej hej, nu sitter jag här och äter lite kakor som är kvar sedan helgen. Fy på mig! Jag som satsade på Beach 2008 men det blir väl snarare Fat Camp 2008!? Haha ;)
I alla fall, satt på skolgården på rasten idag och det var bara såå varmt, jag blir så glad av det fina vädret som äntligen hittat hit! På våren och sommaren mår man verkligen som bäst! Men ändå är jag så himla trött hela tiden, jag orkar typ ingenting. Måste börja lägga mig lite tidigare på kvällarna, men det är svårt, jag är så busy! :B

Om typ en timme ska jag iväg till Fisksätra och träna, får väl hoppas att jag inte somnar på saltsjöbanan bara...Hehe! :P  Nej, nu måste jag gå och ta mig lite kaffe, pinsamt att somna mitt i en armhävning liksom...

PUSS

image44
Jag och Signe kan det här med att posa ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0