LYCKODAG!?

Oh my God!! Mamma kom just hem med 5 par skor från Steve Madden! Och alla var i rätt storlek! Hon hade typ fått dem av någon, eller något i den stilen. Det var värsta julafton här när vi kollade igenom de svarta och rosa kartongerna. Jag fick tre par, mamma tog ett par och ett par ville vi inte ha kvar :D Jag har fortfarande inte riktigt hajjat det här med att koppla kameran till datorn, (och jag kan ju inte ta med webcamen för den sitter ju fast i skärmen) så ni får inte se hur de ser ut på, men jag lägger upp bilder från deras webshop istället ;) http://www.stevemadden.se/



Den första fick vi två par av; ett par till mej och ett till mamma. Det andra och tredje paret fick jag och det sista ska vi inte ha kvar. =)

image41

Ja jisses, ibland är livet bra trevligt! ;-) Puss!

Kommentarer
Postat av: jouvina

äääej fyfan! skulle döda för det andra paret!

2008-04-21 @ 18:46:46
URL: http://jouvina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0