Natti

Jag har kommit på varför jag har varit så trött på senaste tiden, och varför det alltid blir så sent. Det är på grund av bloggen! Jag typ bloggar tjugofyrasju och när jag inte skriver själv läser jag omkring 20 andra bloggar! Det är nog därför jag har kommit lite efter i skolan också, på grund av bloggandet...Doh! Istället för att plugga sitter jag och läser vad Bella har köpt och vad Lisa har på sig. I'm addicted! Haha, nej men allvarligt! Det är fan illa. (Höhö, där sa jag det ;) Måste nog chilla lite med bloggen alltså... NOT! Jaja, nu ska jag sova, ska bara lägga till en bild först...

God natt!

image99
Konfirmanderna attackerar!!! :B Alltså vi lekte "Röda lyktan"... :B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0