Night Gibb

Halloj igen! Nu ska jag snart gå och lägga mig, men först tänkte jag bara upplysa er om att jag fått en Batman-tröja till min samling. Eller ja, samling och samling, men jag har faktiskt 4-5 st nu. Man är ju lite känd för sina Läderlappen-tishas serru ;D Jag har också en hel del Musse Pigg-tröjor, men några till skulle ju inte skada ^^ Nästa inköp ska dock bli en Sailor Moon-t-shirt, typ en sån här:
 
Det skulle också sitta fint med några Superman-tröjor, en rosa och en blå ska det vara! Sedan skulle det vara trevligt med en sådan här polis-t-shirt från typ BR, det är ju så ballt! ;) Och sist men inte minst vill jag ha den vita t-shirten med överstrykningspennor på, från Zara. Tyvärr har två kompisar redan hunnit före mig och köpt varsin, men jag ska ha en ändå, där med basta!

Nej, nu är det "dags att säga hejdå, dags att säga hejdå!". PUSS OCH KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0