Sent som vanligt...

Hejsan hoppsan!
Som alltid sitter jag här och bloggar fast jag borde lagt mej för läänge sen, så nu kommer jag vara astrött imorgon. Och som grädde på moset ska jag till tandläkaren (håll tummarna!) en hel kvart tidigare än vad skolan börjar, så det blir ingen skönhetssömn här inte. Hur som helst, idag var det schill, eftermiddagens lektioner gick bort och istället lyssnade vi på massa föreläsningar om Indien. Ganska boring, men bättre än lektionerna vi skulle haft annars. Efter skolan köpte jag, Milou och Cornelia en brownielängd från 7eleven och tryckte i oss, haha tjockisar :D När den var slut bar det av till Mosebacke där vi raggade på några riktiga geeks. Det visade sig att en av dem var en gammal klasskompis, hehe! Vi passade också på att posa på bild med några gubbar med hockeyfrilla. De hade tydligen en svensexa och tyckte att vi skulle pussa och krama pundaren som skulle gifta sig, men fy fan, där gick gränsen alltså! Sen gick jag och Milou till konfan, har inte varit där på jättelänge...(Fy på mig!) Det var som vanligt men lite tjilligare för vi kollade på film. Efter konfan drällde jag, Maja, Milou och Natalie omkring på Södra Latins skolgård, det var lite spännande ;) Som tur var behövde jag inte plugga idag, för vår käre so-lärare har flyttat provet till Torsdag och svenskaarbetet ska vara inne senast nästa Fredag istället, thank God! :D Jaja, nu måste jag gå och lägga mig...Natti Natti!

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0