Tisdag eftermiddag

Hej å hå! Om typ en timme ska jag iväg och träna, skönt men lite jobbigt för jag kommer hem så sent.
Kom hem för en stund sen, skolan var helt okej idag. Vi hade musik och jag och Milou fick beröm av Måns (musikmajjen). Han sa att vi sjöng fint =) Då blev jag glad, älskar ju att sjunga! Haha! Sedan hade vi hemkunskap och lagade kyckling så jag typ stinker gammalt stekos, äckligt... Efter det spelade vi cp-samarbets-basket och alla satt ihop två och två med hopprep runt benen. Fast det var faktiskt lite kul, jag, Kornet och Ivan var fett zkilliga av oss...Inte! I alla fall var det trevligt för det var så himla soligt, men sedan tror jag att jag fick solsting eller nå't för jag är helt slut nu. Jaja, nu ska jag äta lite mellis, Adios!

image62
Signe, jag, Elli. Haha, frääsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0