Tjabbalabbala polarn

Doh! Nu är klockan mycket igen, jag som skulle lägga mig tidigt idag >.< Men jag måste ju blogga lite först :D
Idag var det väl ok i skolan, inte mycket värre än vanligt (inte bättre heller). Eller jo föresten, det var värre! Alltså på onsdagar har vi NO i en och en halv timme och det är heelt vidriigt!!! Nej men allvarligt, jag orkar verkligen inte! Det är så sanslöst tråkigt så jag kan inte koncentrera mig, dessutom fattar jag ingenting. Plus att jag har varit sjuk och missat flera NO-lektioner så jag ligger såå efter! Typ alla andra blev klara med det man skulle idag, men jag har inte ens börjat! Jag borde ha gjort någonting på lektionen, men istället satt jag och skrattade åt fajten om kattskinnet...Jag lovar, Alonso (läraren) hade något jävla kattskinn som Elli försökte schmeka på allas kinder, det var fett äckligt! Fast det var askul när Alonso bah: "Var er katschinnet? Vem har takit katschinnet? Man måeste ha den när man ska gnida en stav!" HAHA!

Ja, så tack vare kattskinnet så måste jag plugga NO hemma. Egentligen fick man inte ta med NO-boken hem för man skulle göra allt i skolan, men jag baxade en ändå. Som om jag kommer göra någonting liksom... Dessutom måste jag skriva på mitt svenskaarbete, JAG HAR FORTFARANDE INTE BÖRJAT! Shit alltså! Till och med Povel (som var min vän som inte heller börjat skriva) är nästan klar nu! Helvete! Sedan är det engelska-prov typ ganska snart, och idag hade jag dessutom en timme engelska extra men ändå blev inget gjort. Och matten ska vi inte tala om. Jag har väl knappt gjort något på flera veckor...Oops! Spanskaläxa har vi också. Äh men herregud, fattar ni hur stressad jag är eller!? Och i helgen ska vi stå på SMM-matchen, visst det är väl kul MEN JAG HAR FAN INTE TID! Usch usch usch! Fortsätter det så här blir jag ju emo!

Men i alla fall, idag på eftermiddagen har jag varit duktig och pluggat religion med Signe. Vi har ju PROV imorgon, men det är nog ganska lugnt, för nu tror jag att jag kan det mesta. Men det är väl ungefär det ändå som känns relativt bra just nu. Jag är orolig för mitt VG i NO, om inte det vi håller på med nu blir bra, så kommer jag definitivt att sänka mig, för han har sagt att VGt är svagt...Jippie! Och jag måste typ få MVG på det här svenskaarbetet för att få MVG i svenska, och jag vill verkligen ha det! GAAAHH!!

Nej vad hemskt, största pluggisen attackerar! Snälla läs inte ens det här, jag var bara tvungen att skriva av mig!

Jaja, nu ska jag lägga mig. PUSS GOD NATT!

image49
Ja, vad säger ni, ska jag inte bli emo då?     (Maja Milou Ingeborg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0