Tjo!

Kom hem från träningen för en stund sen och nu har jag spanat in lite bloggar och så. Hittade en tävling där man kan vinna typ världens finaste rosettsmycken; http://famoous.blogg.se/1207680731_tvling.html#comment
Skriv bara en kommentar och sedan är du med i tävlingen, superlätt!

Idag var vi på bio med skolan och såg en estnisk film om mobbning, skitkonstig och inte alls verklighetstrogen var den. Dessutom slutatde vi mer än en timme senare än vad vi brukar :/ Våra lärare har fått för sig att vi mobbas väldigt mycket i klassen (men tro mej, så är det verkligen inte) och gör nu allt för att få slut på detta hemska uppförande. Tillexempel föreläsningar och diskussioner, men egentligen har vi inte något att disskutera liksom... Det är helt CP eftersom vi är typ snällaste (mesigaste?) klassen ever! Jag lovar! Jaja, det är väl trevligt att de bryr sig ;) Och på bion fick man iallafall en Pucko^^

Efter skolan blev det bråtttom hem och äta, sedan träning. Vi tränar i Fisksätra på tisdagar och det är faktiskt lite kusligt där på kvällen, det brukar typ sitta folk i buskarna...Det är sant! Man kan se ögonen som lyser där inne!!! Usch...
När vi kom hem från träningen blev jag och Celine vääldigt sugna på pommes frites, så det hela slutade med en stor tallrik från Sibylla. Himmelriket! Celine gjorde en lite skojjig grej med stripsen också, men hon vill nog inte att jag skriver det här. Haha, nu blev ni nyfikna va!?

Nu ska jag duscha och om jag orkar ska jag plugga lite. Har så sjuukt mycket att göra, svenskaarbete till på fredag (har knappt börjat skriva än), religionsprov på måndag (kan typ ingenting) och en massa andra läxor. BLÄ!

Jaja, ni får ha det bäst, PUSS!

image30
Vadå hagla!? Jag som trodde att det hade blivit vår :(

Kommentarer
Postat av: Celine

Varför ska ja skämmas? Alla gör väl så? Eller S:
HaHa!

2008-04-09 @ 15:36:06
Postat av: Till Celine

hahah, jo precis! :D

2008-04-09 @ 15:46:48
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0