Tjoflöjt!

Måste bara pausa lite i pluggandet ;) Men jag har faktiskt varit rätt så duktig och skrivit två A4 med ganska liten text (på dator alltså). Nej men HELVETE! Kom just på att jag har spanska-glosor til imorgon, som jag aldrig läst igenom! Fuck! Eller det är egentligen lugnt, jag har typ extremt lätt för att lära in glosor och liknande ;) Vi hade läxförhör på engelska ordspråk för ett tag sedan, och jag hade bara läst igenom dem typ två gånger precis innan, men ändå fick jag 31/32. Haha, det var najs! :p
Sådär ja, nu har jag läst igenom de 10 glosorna tre gånger och kan dem nästan helt :D Tur att man har lätt för spanska alltså! (Eyy, MVG =)

I alla fall, har som sagt pluggat hela eftermiddagen (plus läst massa bloggar och så men det räknas inte...) men jag är ändå fett efter i alla ämnen. Och jag kan inte jobba ikapp i helgen för på fredag ska jag på konfa-läger (jippi!) och nästa helg är det SM i Cheerleading så vi ska åka till Borås (också jippi!). Nej, fy fan, det börjar straffa mig nu, alltså att jag blajjat på varenda lektion i typ två veckor. Haha, dubbel doh! Särskilt eftersom jag inte kunde träffa Gurra, Linda och Anjos idag (jag var ju tvungen att plugga!) och vi träffas tyvärr ganska sällan.

Jag hittade min gamla Mina Vänner-bok och jag är bara tvungen att berätta lite om vad kömpisarna fyllt i :P Först har vi då MIG SJÄLV! Haha, stackars idioten skrev i sin egen bok! I alla fall, så här stod det bland annat:

Ingeborg 8 år (2001)
Samlar på: Kapsyler, porslins doka, bokmerken, stikers -Haha, jag samlade fan på allt när jag var liten!
Tycker bäst om: att MYSA -Nuttäh! ;)
Avskyr: sesampasta -Fyfan! Det där var ett trauma. Jag borde skriva om det någon gång, påminn mig!
Favoritmusik: popcorn -Hehe, det är nog inte många ettagluttare som lyssnar på techno ;)
Bästa stunden på dagen: att vakna -WTF!? Hur fan kunde jag tycka det?
Bästa uppfinningen: tandborsten -Alltså, jag menade eltandborsten. Hade precis fått en tror jag ^^
Viktigast hos en vän: man ska vara snel -Höhö, snel hest?
Om tio år hoppas jag att: jag är popstärna -Självklart! :D
Person jag vill träffa: Spice Girls, Markolio -Spice Girls var största idolerna, men jag lyssnade aldrig på Markolio...?

Hehe, sedan kommer typ mamma, pappa, min morbror och mina syskon. Efter det kommer några kompisar till, men det var inte så mycket roligt. Eller jo, lite från Kornets sidor:

Cornelia A-S 9 år (2002)
Samlar på: korten i choklad-grodorna -Jag också!
Avskyr: fisk/korv & wiljam -William var typ klassens "busigaste" och dummaste ;)
Bästa film: fereldra fällan -Aaw..
Favoritdjur: liten grön mask inte äklig små svarta ögon -Whatahaki!? Okej Kornet, vi kör på den!
Bästa platsen: fotbollsplanen, sofan, gröna lund, körlokalen, kälkbaken -Fotbollsplanen fick vi bara vara på ibland, och då var det typ värsta grejen, även fast det bara var en liten grusplan...Naaw..
Bästa uppfinningen: meniskan (gud var smart när han skapade eva & adam) -Ja, visst var han?
Viktigast hos en vän: snälla omtenksamma och Allt man kan bejära just hos den -GIssa om det var fröken Lena som precis sagt det där på mentormötet!
Person jag vill träffa: dambeldår, Harry Potter -Skönaste stavningen juh! ;)

Haha!
Woops, vilket långt inlägg det blev! Fan, nu är det sent så imorgon kommer jag typ dööö i skolan och sedan kommer jag dö igen på träningen. Satana perkele! Jaja, god natt på er allihopa!
PUSS OCH KNULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0