Torsdag

Tjabba!
Har precis ätit lite hemgjord pizza, det var smaskens! Nu sitter jag här och leker lite med datorn och lyssnar på musik. Det är därför jag är så trött jämt, jag sitter uppe halva nätterna och spanar in bloggar...Haha!
I alla fall, dagen var trevlig. Vi hade SO-prov (religion) men jag tror faktiskt att det gick ganska bra, eller hoppas snarare ;) Tyvärr fortsätter provet imorgon med MVG-delen, och det känns lite jobbigt, man tror ju att man har ett prov och sedan är det över. Men vår lärare är lite speciell och framförallt väldigt otäck, man vet aldrig var man har honom eller vad han ska hitta på härnäst. Brrr...Han gör mig fett nervös! Haha! Hur som helst, efter skolan köpte jag, Kornet, Elli, Milou, Mira och Lydia ett Coop Extra Big Pack med glass och slog oss ner på kyrkogården. Det var najs för det är ju värsta vårvädret nu :) Sedan gick jag och Milou till konfirmationen, det var väl okej, man fick ju en bulle! Vi skulle gå till kyrkogården och titta på gravar (!?) men jag, Natalie och Thorgny smet till skolgården och tjillade lite. När vi kom tillbaka trodde jag att vi skulle få värsta utskällningen av prällen (han kan bli fett arg och det är lite läskigt) men han sa inget :B Efter konfan gick jag, Natalie och Milou och pantade några burkar och köpte typ fem lösgodisar för slantarna. Vi radade upp godiset, pantkvittot och en krona lite fin på rullbandet, men kassakillen bara garva åt oss...Haha! Men han var snäll och bjussa på två kronor, för burkpengarna räkte inte riktigt till våra små godisar. Hehe... Sedan gick vi hem till mig och lallade lite. Det var trevlans, som Natta säger ^^
Nu ska jag duscha, harebrahej!

image50
FFPB - Fina Flickor Pantar Burkar


Kommentarer
Postat av: natalie

JAAAAAAAAAA DET BORDE VI GÖRA OM SNARAST :) kanske kan
ta med mig en slant till nästa gång (a) 'puss

2008-04-18 @ 20:30:14
URL: http://natalierasiums.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0