Torsdag

Hej hej! Idag var jag på konfan och efter den gick jag, Milou och Natalie till GG (secret place@Gondolens tak ;) och träffade några vänner som låg där och schteekte i solen. Fick se Angelinas tatuering och den är bara såå snygg! Wiie, jag vill också ha! Men jag vill inte ha en streckkod längre, alltså det är ju skitballt men lite scary och framförallt väldigt otjejigt... :P I alla fall, alla skulle typ precis gå så då var det bara jag, Milly och Natta kvar. Vi chillade och freakade lite och sedan taggade vi till solariet. Nice!
Imorgon är som sagt konfalägret, och jag har bestämt mig för att åka dit och hoppa över träningen. Gilwell-stugan med Maja, Milou och Natalie går fan inte att skippa =) Plus att måste jag åka för jag har hoppat över en massa andra konfagrejer (på grund av cheerleadingen dessutom). Så jag kommer inte kunna skriva något i helgen, men jag uppdaterar på söndag ;)
Nu ska jag packa och mejla tränarna att jag inte kan komma. Doh, fett skärrad för de kommer typ bli skiiiitarga...:S

image85

PUSS OCH KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0