Back to school

Guud vad jag är trött! Kan inte sovit mer än fyra, fem timmar i natt alltså :/
Jag och Milou var först från klassen, vi frågade vår kära lärare var resten var och hon sa "Men det är ju ingen som kommer tidigare än man måste, ni går ju i 9an nu...?" Haha, och vi som trodde att alla andra skulle komma en halvtimme innan liksom XD Som tur är så är det bara chillipilli hela veckan, idag var vi uppdelade i grupper och lärarna berättade lite om schemat och så. Men jag hörde ingenting för jag, Maja och Jennifer grät av skratt (åt allt och inget) hela tiden, höhö :P Sen åt vi lunch med vår nya mentor SAM! Yes! Och efter lunchen slutade vi. Jag, Maja och Signe lallade omkring, fast jag typ halvsov. Nu kom jag hem för en stund sen och funderar allvarligt på att ta en liten "power nap", men då kommer jag ju bli speedad ikväll så det är nog inte så bra egentligen...

Usch, det suger verkligen att blogga utan bilder. Måste skaffa en kamera, NUUU! Too bad bara att jag inte har några pengar... :/ Puss

Kommentarer
Postat av: milou

haha varför ringde du inte mig? vi skulle sola?

2008-08-18 @ 19:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0