Booring

Orkar inte bry mig om bloggen så mycket just nu, men jag kommer tillbaka i höst. Men sommaren har i alla fall varit bra, somsagt var vi en vecka i Tällberg och det var kul. Jag och Camilla ramlade av rodeln :D Det är typ som en stor skateboard som man sitter på och åker ner för en lång rutschkana i en skidbacke, typ... Asläskigt och askalas i alla fall, haha. Sen var jag en vecka på landet, träffade bland annat Kevin, haha senast vi träffades var förra året när Lovisa hällde en hink vatten på vårt tält XD Måndag till tisdag var jag på Signes land och resten av veckan har vi typ kollat rea (hehe) och dödat våra stackars fötter :( Jajja, nu orkar jag inte skriva mer, men ni får ha ett bra liv, puss!


Greeeetings! Hahah XD Camilla, vi hade lungt bästa Dala-häst-arrmén; The evil army of evilness :D HAHA


Signe och Findus, hehe =D


Jag badade fötterna och lekte mongo och skrek när vågorna kom. Signe tittade på, applåderade (eller inte men i alla fall... ;) och smygfotade idioten :D

Puss mina små korvar

Kommentarer
Postat av: Långbens okända tvilling;)

fan vilken sexxig phååz man gör dåh?;)

2008-08-03 @ 23:32:51
Postat av: Långbens okända tvilling;)

2008-08-03 @ 23:33:11
Postat av: The Notebook

sv: yeees

2008-08-04 @ 00:43:58
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0