DOH

http://www.4shared.com/file/57907762/db7e0bc1/lamour_toujours.html
-Om ni vill höra mig sjunga L'Amour Toujours, alltså...

Jag gjorde en akustisk cover av Gigi D'Agostinos technolåt på musiken i skolan. Sen spelade jag in den och sen trixade min musiklärare med den och så blev det en tecnolåt igen :P Jag är verkligen inte nöjd med hur jag sjunger, vet att jag kan tusen gånger bättre :/ Men jag fick faktiskt sitta helt själv i studion i skolan långt efter vi slutat. Dessutom satt gängsterniorna utanför och hörde allt plus att dom kom in och hämtade gitarrer hela tiden... Och en viss Curtfis livade ju upp det hela genom att stå som ett fån i dörröppningen hur länge som helst. JOBBIGT LÄGE ELLER VAD!?

Just det, appropå musik så kan jag ju passa på att berätta att typ all min musik är borta, så nu måste jag flytta över allt från den gamla datorn igen >.< Usch!

Och en sak till, jag har typ knarkat Honey and the Moon de senaste dagarna, as if you would care.

Kisses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0