Fredag

Oufsch! Var så otrooligt jobbigt att gå upp till skolan i morse, vidrigt! Men jag la mig lite väl sent i går också... :/ Jag, Elli, Maja och Cillan hade våra balla Allsångs-tröjor på oss. Haha, sexorna trodde typ att vi var värsta galna geeksen, SOM OM JAG BRYR MIG :B IDAG FICK VI VETA GRUPPERNA! Jag fick faktiskt en bra, dock nästan samma tjejer som förra året, men den är najjss ;) Språkgrupperna blev också helt ok =) Jag och Milou kom tillsammans i alla grupper, kul! Tyvärr är jag typ aldrig i Signes grupp och bara någon gång i Majas, men men... :/ Efter skolan gick jag och Maja hem till Milou och chekkade out hennes nya rum, tuuft! Sen träffade jag Signe och nu ska vi äta lite mat och sen gå på typ en rockmusikal :P HAHA, töönts <3 Men det är ju okej ibland, HALLÅ VI ÄR ÄLDST I SKOLAN!? Heheh... Darjda....:B

Dagens Outfit: (crappy kvalité pga webcam)

Kjol - Monki
Tröja - Allsång på Skansen..?
Väska och kofta -  Mammas
Ring - Vet ej
(Vita Ked's)


Haha, här får ni se lite av mitt nya rum också :P Men som ni ser är det väldigt stökigt för det är verkligen inte klart än, ska målas, tapetseras, göra en vägg med garderober (yes!) och en massa annat, men det blir nog bra ^^


Haha, gör en "LisaPlace", kunde inte låta bli :B

PUSS

Kommentarer
Postat av: milou

ey lisa place pose äger :B dajrda

2008-08-22 @ 21:15:53
Postat av: maja

DAARJJJAAAA! HAHAHAHAHAH!"

2008-08-24 @ 15:10:24
Postat av: J o s s e

Diggar ditt bloggnamn!

Jättesnygg outfit med!..=)

2008-08-24 @ 22:29:47
URL: http://lollipoppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0