Game Over

Oh God, imorgon börjar skolan igen... I really can't get it! I vanliga fall brukar jag längta efter att träffa alla, att se vilka killar som blivit snygga över sommaren och vilka tjejer som helt bytt stil (och tvärt om ;) Det brukar ju vara lite spännande i alla fall. Men nu känner jag ingenting, eller liksom, jag har inte fattat att lovet är över. Jag menar, what the fuck hände med sommaren!? Vad fan har jag gjort i tio veckor? Usch, det är precis som jag och Milou sa; man har längtat hela vintern efter sommaren, och när den kommer så längtar man efter något annat. Det är som om jag längtat efter något hela lovet, men det finns ju för i helvete inget att längta efter!  Haha, det är verkligen som rubriken, ett stort GAME OVER, straight in our faces! Blää...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0