God natt

Usch, är verkligen usel på att lägga mig i tid. Blir alltid way too sent :/ Men men. Yes, snart ska jag börja träna igen! Ska köpa typ gym/gruppträningskort som funkar på alla bad i Stockholm. Man kan gå på hur mycket man vill och det finns massa roliga grejer att välja mellan. Det bästa är att man inte måste gå på tex yoga på varje torsdag klockan tre, som andra aktiviteter. Man kan välja när man vill gå och vad man vill gå på, jag och Signe ska gå på magdans, yoga, pilates m.m. Super! Känner att jag veerkligen måste komma igång med någon träning igen, har typ tjockat mig hela sommaren liksom, fy! Funderar också på att börja på cheerleadingen igen, men i Senior B istället, dom tränar bara en gång i vecka och är inte lika überseriösa... Hmm.. får se hur det blir med det :) Men nu mååste jag sova, puusss

Och just det! Kuddturken har fått nästan 1000 views, på bara två veckor!!! Omg, det är fan hardcore ^^ DARJDA

Kommentarer
Postat av: Långbens okända tvilling;)

Magdans!!

2008-08-21 @ 14:22:20
URL: http://cheeseballz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0