HELGEN

Fredag Var ju som sagt med Signe på den här rockmusikalen. Den var ganska dålig förutom när typ 10 pers utklädda till gummibjörnar hade torrsex och böghög på scenen XD Heelt sjukt! Efter den åkte vi till Vita bergsparken där Simon, Felix och Cornelia levde livet lite väl mycket... Vi släpade hem stackarna till Signe och barnvaktade dom en stund. Sen ringde Signes mamma och sa att ett killgäng typ våldgästat henne, hoppat över staketet och allt! Haha, dom hade frågat efter Signe och hennes mamma gav dom Signes nummer. Så sen ringde det nån och bah: "Vare festen!?" Haha, vi bah whoot? Ryktet sprd sig skitsabbt och strax efter ringde Milou och tyckte det var fett elakt att vi hade fekke utan att ha bjudit henne och Maja. Vi bah: "De e ingen fest" Vem hade fått för sig att det var fest hos henne? Corre skulle sova där men det var allt. Och hur fan hittade killarna till Signes mamma? HELT SAJK!

I alla fall, Simon gick hem och Cornelia somnade så småningom i badkaret (efter sjukt många gråtattacker...). Jag, Signe och Felix hade lite rajtan tajtan. Vi gick ut till Skånegläntan fem på morgonen och pratade med en konstig gubbe som lekte stek. (såg honom på gatan igår btw) Jaa, sen chillade vi väl mest och somnade kanske halv sju.


Men det bästa med hela kvällen var nog den här söööta pussen! HAHAHAH XD MITT I NYTORGSPARKEN! och det var inte den enda... HAHA

Lördag
Vi vaknar ungefär vid 9 och har alltså sovit typ tre timmar, usch! Frukost blev rostbröd med Nutella, that's very excellent! Låg halvdöda framför TVn ett tag och sen gick jag och träffade Milou, Mimi och Natta <3 Vi chillade omkring på Donken, köpte tobak till vattenpipan och var allmänt gliiidiga ^^ Sen gick jag och Milou hem till henne och sov middag :B Ehee darjda... Nej men jag var ju skiitatrött juh! >.< På kvällen tråffade vi Mimi och Natta igen, plus Linda och Lollo. Vi drog till typ Eriksdal och rökte vattenpipa. Sen började några skjuta en massa fyverkerier också, MYYS! Träffade en tjej där, Beccis, som var lite ledsen så hon fick chilla med "dom coola killarna" ett tag, HAHA skojja XD Nej men det var kul, vi gick typ på samma kör när vi va små. Världen är liten, huh? ;)

Sen gjorde vi en musikvideo till "Dancing in the moonlight" också (ladda upp på YouTube någon? ;D min mobil suger så man ser typ inget :/). Den blev finaste :B









Som Linda sa; "Dom måste ha fötts med en diagnos eller två..." SÅ SANT, så sant! XD

Söndag Jag sov över hos Milou från lördagen, vi vaknade typ halv tolv och drack en massa Oh'Boy till frukost, yummii! Sen träffade jag Camilla. Vi gick och kollade lite på kläder och sen gick vi på "The Dark Knight". Den var faktiskt asbra, och jokern var helt underbar! Trodde den skulle va fett sugig för den har ju fått dålig kritik, men alltså den var riktigt bra! Plus att jag äälsar Batman <3 Önskade ju mig en Batman-dräkt i födelsedagspresent när jag fyllde typ fem, haha vadå stekare!? Haha, skojja! Men sen har jag ju fått en massa Batmantröjor från diverse brosor och killar, så det har ju blivit min grej. Tror jag har fem stycken nu :P Dessutom har jag en Batman som nyckelring och snodde Milous Batmangubbe från Burger King-barnmenyn, yees it's verri naajs :D Haha, jag ska fan börja samla på Batman, nån som har nåt fint att donera till Batgirl?! XD Anyway, efter filmen gick vi hem till mej och pratade samt tittade på Harry Potter och Digimon The Movie, haha!

Tjaa, det var väl helgen i rätt stora drag ^^ I morgon börjar skolan på allvar, BLÄÄ! Ska dessutom börja direkt med SO, hur trist kan det bli!? Men efter skolan ska jag träffa Camilla igen, och vi ska prova allt vi la undan på H&M, så det blir trevligt i alla fall :)

Haha, just det, Milou chattade med Stilrobin och bah: "Min kompis är kär i dej, hon tycker du är skiitsnygg" och skickade länk till min blogg. HAHA, fett pinsamt! Han är ju fan hetaste men vaddå kär!? Sen sa hon att hon skojjade och han bah: "hon var ju snygg :)". TACK ROBIN, JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! ;D Eheee DRAJDA...


"I think I'm a little bit, a little bit, a little bit in love with you!"


Jaja, men nu måste jag verkligen sova. Fyfaan, kommer vara dööd i morgon ju >.< Men först ska jag bara lägga upp lita gamla mobil-bilder, chekka nästa inlägg ^^  PUSS OCH GOD NATT <3

PS: KUDDTURKEN HAR FÅTT 1000 VIEWS PÅ YOUTUBE!!! High five Majja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0