Hellu

Idag fikade jag med farmor =) Haha, men vaddoe det var fett trevlans har inte träffat henne på skitlänge plus att man måste umgås lite med gamlingarna nu innan dom blir för gamla... Sorgligt men sant :/ Anyway, sen blev det typ kväll (hehe, sova länge in my heart) så då åt vi middag typ.

Usch, internet typ cpear sig som fan. Antingen är det nätverket eller (ve och fasa!) själva datorn! Alltså jag typ döör om det är datorn som är mongolidad för den är fan ny! Fy faan... Fast just nu verkar det funka... From one thing to another så är det väldans askalas att Kuddturken har fått typ 150 views på två dagar! Det är ju förfan lika många som vår Kissie-video har fått på över en månad! Yeey! Jag tar det som att Skogsturken är populärare än Kissie, HAHA, fett ironiskt XD Och när jag ändå mahbar fröken Nilsson så kan jag ju säga att mitt rum är större och har flr fönster än ditt, Muhahahah!

Andrei säger att min blogg är tråkig, men duuh, as if I didn't know!? Fattar inte att typ 30 pers om dan vill läsa skiten jag skriver... Men fortsätt snälla ni, jag blir ju fett överlycklig av många besökare och det är ju himmelriket at få en kommentar då och då <3 Puss på er alla

SNART ÄR MILOU TILLBAKA, MUMS! ;)


Typ finaste sommarbilden <3 Fett gammal, men ändå! Just det Maja, du måste skicka alla andra konfa-bilder till moi, så får du våra smaskiga Photo Booth-pics, puus!

Kommentarer
Postat av: Emily

Fin bild :)

2008-08-07 @ 12:18:23
URL: http://verystylish.blogg.se/
Postat av: maria

härlig bild!

2008-08-19 @ 23:57:19
URL: http://blondielogistic.blogg.se/
Postat av: The Notebook

jaaa! eller hur :)

majjjahs.blogg.se <3 torgny arvidsson@facebook :D hahaha!

2008-08-21 @ 20:04:31
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0