I did it again

Jaa, nu har jag inte bloggat på hela helgen... IGEN! Förlåtförlåtförlåtförlåt! Haha, nej men jag kan försöka ta det lite kort (ni vet ju hur det brukar bli...;)

Fredag: Några killar från klassen hade tydligen filmat när tjejerna bytte om efter gympan. Som tur var hade inte jag gympa just då :S Haha, det var så otroligt töntigt, värsta 3:an-stajl! Men ännu töntigare var alla killar som bah: "Men ofta man filmar tjejerna i klassen!" Alltid detta tjat om att klassen är sååå dålig. Det är bara sååå piinsaamt att umgås med folk från sin klass, alla är så fula och konstiga... Förutom en viss liten "huligan"-liga (huliganer my ass! :P) som är extreemt tuffa och balla. Dom får umgås på fritiden, men alla icke-hooligans är "klassen" och alltså töntar. Herregud, det är så jävla barnsligt med alla killar som tycker så, snälla väx upp! Visst, jag har också tyckt att klassen var "efter", och att alla var töntar förutom jag (som var heelt perfekt... XD) Men kom igen, det var typ tre år sen! VÄX UPP!

Haha, i alla fall, efter skolan träffade jag och Milou Linda och Sandra. Vi kollade bla i en smyckesaffär där jag gjorde bort mig en smula... Haha, nej det var nog inte så farligt, eller? På kvällen var jag hemma hos Milou och vi kollade på "Super size me". Har faktiskt inte sett den förut, men vaddå, alla säger att den är så fruktansvärt äcklig och osmaklig, men så farlig var den ju inte?

Lördag: På dagen var jag hemma och typ städade lite/fixade med rummet. På kvällen gick jag, mamma och pappa på fest hos Signe och hennes mamma. Dom har reoverat hemma, så det var typ inflyttningsfest, fast inte riktigt, haha jaa, ni fattar :P Jag och Signe var där en stund och laddade upp med snittar och sen träffade vi Felix. Vi gick till typ Mariatorget där det var en massa andra baby-hooligans. Men det var feting tråkigt så vi gick hem till Signe, fast sen gick vi ut igen och så blev det en hel del knas (roligt knas :B) och sen gick vi hem igen. Haha, typ favorit (?) i repris XD

Söndag: Signe mådde fett dåligt för hon var sjuk så hon gick hem (alltså bytte från mamsen till pappsen) och jag och Felix åt frukost på McDonalds, excellent! Fast jag råkade skvätta ketchup på en tants väska :S Hoppas hon inte såg... Sen gick jag hem och så har jag typ fixat lite med mitt rum och så, det blir asfint!

Jaa, det var väl typ det... Har tyvärr inga smaskiga bilder att bjuda på, sorry!

<3

Kommentarer
Postat av: Moshe Rabbeinu

Hej gumman!

Kan du inte lägga upp en STOR LÄNK till Market2Members spatävling denna månad. Då kan vi ju alla hjälpa dig att vinna.

Xoxo

2008-10-06 @ 11:15:43
Postat av: Robert

Är det här en skämt blogg? Jag tänker på alla stavfel, och alla förlängda ord som "sååå" och "extreemt". Hur orkar du skriva så mycket, med allt detta språkmissbruk? Du mixar ju talspråk, felstavningar och ljudliknelser i en enda röra. Jag antar att det är lite på skämt.

2011-05-31 @ 15:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0