Lite bilder

Självklart är det alltid något som cpar sig när man håller på med datorn, så en del av bilderna funkar typ inte att lägga ut. Orkar inte hålla på med det nu, men här kommer i alla fall lite bilder..


























1 Kolsyeris som dunstar
2 Frukt
3 Milous välkommen hem.kort som hon glömt här
4-5 Mitt liv är nerpackat i kartonger just nu
6  Min tröja
7-8 Saker som står på kakelugnen
9-12 Kylskåpsmagneter
13 Paprikaplantan
14 Buzz Lightyear-huvud och något annat konstigt
15-16 Gammal bild på mig och lilebror
17-23 Tagna på balkongen
24 Torkade blommor
25 Tuggummiaotomat fylld med tärningar


Eller ja, ganska många :P Alltså fatta vilken bra kamera det är! Jag har inga fotograf-skills och bildrna är inte redigerade på nåt sätt, men dom är andå väldigt fina, eller? ;)

Men fuck it, nu är klockan mycket igen! Att jag aldrig kan lägga mig i tid! Sägen nästa!

GOOGLE.SE //SLASH// JAG DRAAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GOOGLE SLASH ÄGER!!!!!!!!!!! KOLLA MIN NYA DESIGNE :D

2008-08-27 @ 01:10:46
Postat av: millan milou

oj den där förra var jag :B hm... vad gjorde du mer igår? LÄMNADE MIG LONLEY @ DONKEN :S

2008-08-27 @ 01:11:40
URL: http://miou.blogg.se/
Postat av: m,

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH! SHARPAY!? EEYY! KANSKE MITT KORT? DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅZ! :D

2008-08-27 @ 23:06:01
URL: http://majjjahs.blogg.se/
Postat av: The Notebook

maja: haha jaa men asså de hon fick av dig XD HAHAH eh darjfda

2008-08-27 @ 23:22:09
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0