HELGEN och Måndag

Okej, har inte orkat/hunnit skriva men ska försöka sammanfatta lite:

Fredag: Jag och Signe lallade ut på 080808 @ night. Kollade på fyverkerierna på Slussen, nån mer än jag som såg att vissa var smile-gubbar och åttor!? På medis såg vi Kleerup, asballt! Sen åkte vi ner till Stureplan, sjuukt mycket folk (news, right?).

Lördag: Ungdomsgård för cepejon hemma hos mig. Deltagare: Jag, Maja, Signe. Vi åt allt för mycket glass, gladde Söder med vår sång från balkongen, åkte i den fina bilen och bombade pea med Kuddturken :D

Söndag: Maja och jag överraskade Milou med kladdkaka och Coop X-tra chips. Ungdomsgården fortsatte; vi spelade gitarr, gick omkring på Söder i mongokläder (Maja= "Ni kan kalla mig Generalen" i kamoflaugejacka och millitärsmink, Milou i snygga kläder fast med gummistövlar och jag hade på mig  "I love Pink"-tröjan och bara rosa kläder XD) sjöng "My herat will go on" halv två på natten så grannarna ringde och klagade, ringde heta linjen, och väckte Love klockan 6 på morgonen. Uppdaterade varandra om vad som hänt och bara chillade gaalet helt enkelt! ;D Somnade typ 7 på morgonen, Maja sov på sackosäckarna.

Måndag: Vaknade vid två, vräkte i oss Nutella, försökte skriva en låt, pappa kom hem från Berlin och hade med sig rosa laptop-fodral (taack!), jag och mamma kollade på tapeter till mitt rum. På kvällen såg jag och M:en på Barnhemmet. FY FAN! Haha, det var fan den läskigaste film jag sett! Vi var typ de enda som skrek så alla skrattade åt oss. Jag grät nästan i slutet, (alltså inte av rädsla, haha) hade jag inte suttit i värsta biosalongen hade tårarna runnit som bara den!

Jaa, det var typ min helg, hur var din?

Love <3 / Ingeborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0