M to the M to the I

Är hemma med Milou och Maja som ska sova här, det blir gaalet chill hela natten för vi börjar fem imorgon, naajs! =D Idag var vi i en skog med skolan, suugigt värre! Sen skulle jag och Milou sola så vi gick till stället typ vid gammla Nexus och skulle stoppa i slantarna. Det satt några tjejer på bänken som typ harklade sig övertydligt och sen bah: Ehh, alla vi står i köö.... Och jag sa: aha, oj förlåt jag fattade inte det. Och dom bah: Hahahah, som om vi bara skulle sitta och vänta på bättre tider eller nåt, hahaha! Men alltså så otroligt onödigt att bli sura och typ feting upprörda, hallå vi kunde väl inte veta att dom satt och köade, jag menar, hur många solarier finns det inte på söder liksom!? Men jaja, harebrapusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0