Mamma Mia

...tutta klia! Remember da dagisuttryck nummer ett!?

I alla fall, idag såg jag Mamma Mia. Den var faktiskt riktigt underhållande och rolig, lungt bättre än SATC. Men Mamma Mia var tyvärr lite väl smörig här och där den också, men räddade det med schtekar-tantsen som lajjade loss XD Dessutom var pojken sjukt het, mums! Patetiska stackaren sitter uppe och slösurfar, boooring. Till och med varit inne lite på pea ohc MSN idag, det händer ju inte ofta nu för tiden ^^ Har ändrat lite i mitt bokmärkesfält också och dessa bloggar finns nu bland mina "snabblänkar": (as if somebody would care)

Niotillfem

Right Now
Lisaplace
Milou's

Amanda Berg
Natacha Peyre
Robin Fröström
Fashion Toast
Blondinbella
Kissie

Funderar på att byta till devote.se, men designen är mycket fulare tycker jag (pga av alla reklam). Fast det verkare bättre plus en massa mer läsare... Vad tycker ni?

Puss i ljumsken (vidrigaste uttrycket, jag vet, det var meningen :B)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0