Måndag

Jaha ja, då var det vardag igen. KUNG FU (PANDA) FAN I HELVETES JÄVLA DARJDA! säger jag bara! :@ Haha, nej men ärlisch det suuger ju balle med skolan -.- Plus att jag har kommit i väldigt roliga men pratiga grupper, snacka om att snacka sönder lektionerna. (Eyy fyndigt!?) I alla fall, efter skolan träffade jag som sagt Camilla och vi kollade lite i affärer och så. Hon köpte några jättefina tröjor, men själv är man ju luspank tills på måndag då slantarna rullar in ^^ Höhö... Sen åt vi middag på Pong, thaibuffé. Så himla gott, men nu typ döör jag av proppmätthet XD Signe, vi måste verkligen köpa det där gymkortet!!! Nu ska jag städa lite och plugga. Hugaligen, det var länge sen sist! :S Blää

Dagens outfit:


 
Vit tröja - Boomerang
Rutig kjol - BikBok
Gråa strumpbyxor, vita tygskor och bruna tantportföljen (:

Kommentarer
Postat av: milou

spring som en liten flicka :D

2008-08-25 @ 20:52:10
Postat av: The Notebook

milou: jaa, som en liten lisa-flicka ^^

eyy natta å liisa bakom mig på bussen bah dååås

2008-08-25 @ 20:57:50
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=3780



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-25 @ 21:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0