Morsning Korsning

Vaknade för en stund sen och upptäckte till min otroliga förskräckelse att jag (som aldrig har finnar) har fått en stor härlig finne typ mitt i pannan! Men alltså USCH! Okej, det är inte en bindi i alla fall, men ändå! Fy bubblan!
Anyway, Signe kommer hem från landet idag så vi ska typ hitta på något. Men inte shoppa i alla fall, upptäckte till min stora förargelse att jag redan handlat upp alla pengar för denna månad... Dom pengar jag har kvar är egentligen min lilla back up som ska gå till en digitalkamera eller nåt. Men använder jag inte dom har jag bara 80 kronor för hela augusti! HAHA, vilket skämt! Ja, jisses...


Gööörls, vi måste göra om det där! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0