Onsdag



Tjingeling på er sötnosar!

Idag var det ganska najs i skolan, på eftermiddagen har vi syslöjd och hemkunskap, så det var ju kul. Efter skolan chillade jag med Sara, Ivan, Signe, Max, Klara, Niko, Milou, Joar, Felicia, Selina och Kornet. Skojj! Vi var lite i gamla hederliga Nytan och tre andra klassiker; Godislandet, Donken och kyrkogården ;D Men när vi kom till kyrkogården var det typ bara jag, Felicia, Klara, Sara, Niko och Joar kvar. Joar och Niko höll på att kasta en flaska mellan sig och det var seriöst bland det roligaste jag sett på länge XD När Niko sa: "Det här kastet kallas Pistolen, PANG!" och Joar gör värsta Matrix-grejen för att inte bli träffad, alltså jag och Fia doog av skratt och jag rullade på allvar runt i gräset av garv! XD Eller nej föresten, jag skrattade fan ännu mer när Joar halkade när vi skulle attackera honom (hehe..). Jag fick ont i magen!!! Men det slår ändå inte när Maja pratade om att fjärta, det var något extra alltså... XD Haha, ingen fattar va idioten (jag) snackar om så nu ska jag snart vara tyst och sova.

Ska bara berätta att jag är gryymt avis på Cillans iPhone, hon har en fucking iPhone!!! Shit mannen, själv dras man med fjortis-mobben since 2004 och en iPod som är heelt körd! Ja, livet är allt bra orättvist ibland.

Tjaa, det var väl allt jag hade att säga denna regniga onsdagskväll/natt (varför kan jag aldrig lägga mig i tid!?), men ni får ha det bääästiis så höres vi i morgon. Pussen och Kramen till Eder alla!



PS: Jäfveln har inte svarat på mitt mejl, det kanske inte blir nån human tetris!? *gråter blod*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0