Onsdag


Haha, what the fuck's up med fötterna!? XD

Hallelåja! Idag började ju "skolan" som sagt fem på eftermiddagen/kvällen. Jag, Maja och Milou köpte pizza för man skulle tydligen ha med sig mat. Men sen visade det sig att det typ bara var vi plus nåra till som fattat det, så vi fick äta vår skräpmat på skolgården, skamset... ;D Vi skulle se en dansföreställning på Park Teatern, så hela klassen gick dit och störde alla tanter som kommit en timme tidigare för att få platserna längst fram, HAHA XD Vi satt och skrek, sjöng, beatboxade "Billie Jean" och lekte Big Booty så alla typ hatade oss, men det var kuul :B Dansen var bland det sjukaste jag sett, eller ett av numrerna. Kan inte förklara men det var helt jävla insane :S (Alltså inte på ett bra sätt, bara på ett sjukt sätt...) Men förövrigt var det bara booring. FIne, dom är asduktiga och jadajada, men det är ju inte så kul att kolla på typ modern konst-dans till långtråkig finsk-opera, typ. :P Haha.

Men nu ska jag snart sova, ska ju upp imorgon. Hur fan ska det gå? Igår la jag mig samma tid som jag vanligtvis går upp... Shit! :S :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0