S to da I

Shue brushur! Idag var jag på ansiktsbehandling, så himla skönt! Dom gjorde typ djuprengöring, peeling, mask och ansiktsmassage, huden blev ren som en liten bejbirumpa! Haha, skojja! I alla fall så köpte vi lite bra krämer och så också, kalas! Sen åt vi sushi. Efter det träffade jag Signe, Felix, Bobo och några tjejer i Kungsan. Men jag och Signe gick därifrån på en gång, fett booring. Ung 08 är ju mer för dom lite yngre, eller kanske egentligen inte, men det är ju bara -96or där liksom... Men ikväll ska vi kanske gå dit, det är ju typ indiekväll eller nåt, får se hur det blir. Nu är vi iallafall hemma hos mig (nej Felix, vi äter inte bullar). Harebrahej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0