SLAGSMÅLSKLUBBEN<3



Jag, Signe, Maja, Milou och Ida var i Kungsan och röjde till SMK. Faan va najzz det va! Fattar inte hur dom kan vara så jävla coola!? I alla fall, där träffade vi Sara, Sofia, Fia, Joar, Ivan & Ivan, Povel, Niko, Linn, Ella, har jag glömt någon? Ja, det har jag säkert, orkar inte kolla. Sorry! Hur som helst, sen gick jag, Signårf, Majsen och Milousen till DONKEN (in my heart! ;) På vägen dit våldtog vi några "wannabee-schteekers"! Vi sjöng Pappa betalar och dreev som fan, men dom fattade inte det och typ: "Vi vet, cashen bara rullar in" HAHA! Sen sa en valross till oss att hålla käften, den försökte också kasta en fimp på oss! Var fick den luft i från liksom!? XD På donken var Mahmudtdt inte snäll, glassen var slut och vattnet kostade tre kronor :( Sen blev det vitan, med Emelie, halva gänget som vi träffade i Kungsan och typ massa vi inte kände. Men vi chillade där en stund. Sedan hemgång och nu är jag här. Chattar lite och orkar inte gå och lägga mig ;) Jag och Signe ska vara publik på Human Tetris (yees det kommer till Sverige) någon som vill hänga på?

PUSS

Kommentarer
Postat av: milou

JAG E PÅÅÅÅ!!

2008-08-15 @ 20:37:21
URL: http://miou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0