Tisdag

Nu har jag varit duktig och pluggat en hel del plus fixat lite i mitt rum, så jag är värd att blogga lite. Haha :P Jag började ju dagen med frukost i skolan tillsammans med Milou. Vi hällde i oss sjukt mycket ohboy :B I skolan var det rätt booring, eller inte mentormötet :P. Jag, Maja, Simon och Max flydde som alltid upp till Alonsos grupp. XD Mötet var typ skitkort men det var askalas endå, fick en kaka dessutom ^^ Efter skolan mötte jag en viss person, OMG! Haha, nej men fyyfaan det var inte roligt. Ögonkontakt i typ 10sek och båda bah: "ehhh vi låtsas som om vi aldrig setts förut..." YEAH RIGHT! Nej usch, det var rätt jobbigt XD Haha, har ju inte pratat med honom på typ ett halvår. Haha, ni kanske inte fattar ett skit av vad jag skriver men men.

Sen chillade jag och Millan på Donken ett tag, fick glass feting billigt, katchiing! Missade Mimi, för jag skulle hem och plugga. SUGIGT! Vad har jag gjort mer..? Just det, jag har lallat omkring med systemkameran <3 Haha, aj laav to leka fotonörd XD

Ska ju som sagt antagligen byta blogg, men vad ska den heta?! Hjäälp tack!

Puss /I

Kommentarer
Postat av: Långbens okända tvilling;)

jo, vi förstår vem du prata om?!^^ HAHAHA!!

2008-08-26 @ 23:07:28
URL: http://cheeseballz.blogg.se/
Postat av: The Notebook

signe: DÅÅZdarjda

2008-08-26 @ 23:46:30
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0