Tisdag

Hej hopp! Idag kollade vi lite mer på tapeter och på lite andra grejer. I morgon ska vi kolla på ett ställe till, men tapeterna kommer antagligen bli de som jag har som bakgrund här på blggen. Fina va!? Om dom inte finns kvar blir det några liknande :)

Usch, snart är lovet slut ju! Tiden går alldeles för snabbt när man har roligt... ;) Just det, appropå ingenting så hittade jag bilder från när jag och Camilla åkte rodel i Tällberg XD



Hehe, jaa som ni ser så åkte vi flera gånger... Det var faktiskt sjukt läskigt; tänk er att åka på en stor skateboard i en rutschkana i en skidbacke :S Haha, lite så var det faktiskt, men sen blev det skitkul XD Jaja, nu ska jag snart sova, kram <3

Kommentarer
Postat av: Sofie

åh, är inte det typ i dalarna? :D

2008-08-16 @ 19:13:31
URL: http://skippydippy.blogg.se/
Postat av: Sofie

jag har åkt i dem en gång :D haha, minnen. var på semester :P bor i jönköping annars så det är långt ifrån. dem är roliga :)

2008-08-17 @ 11:16:12
URL: http://skippydippy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0