Torsdag

Ledsen för dålig uppdatering på sistone, men jag försöker använda den här veckan till att umgås och så så mycket som möjligt, för sen när skolan drar igång på riktigt så blir det nog inte mycket tid över till det... :/

Anyway, har precis packat upp typ hur mycket mat som helst, för vi beställde hemleverans. Det är såå skönt att slippa handla! Budfriman kommer med maten till dörren bara! Urbra!

Idag var vi i stora skuggan med klassen plus sexorna. SUUUG! Usch, jag hatar den "parken" (fältet) och at behöva umgås med småjonen. Det är väl okej att dela korridor med dom och så, men lärarna vill att vi ska bli kompisar och träffas på fritiden och så. HALLÅ, vi går i nian och dom i sexan!? Men hur som helst, efter det åkte vi hem och jag var med Maja, Joar, Signe, Eleonor, Milou, Nikolai, Ivan G och Max. Vi åt glass och satt i Vita bergsparken. Men sen började det ju regna så vi gick hem till Max och spelade Guitar Hero och Mario :D Några gick hem och så, så sen var det jag, Maja, Elli, Max och Niko kvar och vi åt pizza på Tevere och sen gick vi hem till mig fast inte Max, han skulle hem och "plugga". Haha, yeah right, vi har inte ens haft en riktig lektion än... ;D Men vi andra schillade gaalet, spelade gitarr, sjöng, dansade för Niko (Max du vet inte vad du missade! SKOJJA)och hade värsta "fajten". Haha, vi typ brottades på sackosäckarna XD Vi, konstiga? Hur kan ni tro det!? Sen gick vi ut en stund och skrek "Big booty", "Shiboya" och "Candy Shop" så halva Södermalm hörde, excellent!

Åh, fick just ett mejl från min gamla konfirmations-ledare som säger att dom har en bra bild på mig, Natta och Milo som dom vill använda till en bilaga om konfirmation i Södermalmasnytt. Kul! Undrar bara hur bilden ser ut, har ingen aning om vilken bild dom menar... :S Men det blir nog bra =)

Nu ska jag nog titta lite på TV, ciao!


Snygg-Maja på G! (Men vad gör råttan i bakgrunden!?)


HAHA XD Lady Marmelade's langar sexy pose NOT XDXDXD


Gangbang


Tuffaste <3


Maja fick till bästa stekar-posen EVER! Impad som faan :B

Kommentarer
Postat av: milou

AAAAAAAAAAAAAAAH KONFATIDNING!?!

2008-08-21 @ 23:27:50
URL: http://miou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0