What if it wasn't the right thing

Shit, har just ringt och slutat på cheerleadingen... Bra? Dåligt? Usch, känns helskummt :S Det var verkligen superkul där (även om jag klagade en hel del ;) men jag kände att jag inte skulle orka gå kvar i höst, 9an och allt. Lite synd är det, men man måste verkligen satsa 110% och om jag inte kan göra det kan jag lika gärna skippa det helt. Annars förstör jag ju för hela laget men främst för mig själv... :/ Men det känns lite synd, det var ju verkligen såå Ingeborg att vara en cheerleader, barndomsdrömmar come true liksom! ;) Menmen, nu ska jag köpa typ gymkort/gruppträningskort på alla bad så jag ska gå på yoga, magdans, spinning m.m. Det braiga med kortet är ju att jag kan gå när jag kan, vill och har tid.



Kommer sakna er flickor <3 (Gud, vad sentimental man blev helt plötsligt då?!)

Hehe, nu var jag allt bra busig och olydig va!? Man får ju inte ladda upp bilder så här, men HEY jag är ju inte med i klubben längre! (Rackarns...)

Kommentarer
Postat av: Elli

Oh no har du slutat! :( No more cheergirl<3

2008-08-03 @ 18:58:06
Postat av: The Notebook

sv: ja veet :( toobadi

2008-08-03 @ 19:02:53
URL: http://marsmallowsfluff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0