Den sjätte (fast nu är det den sjunde)

Idag (eller igår för klockan är visst över tolv nu...) sov vi typ halva dagen, sen gick vi en promenad och sen började vi fixa här hemma. Vi ska ju göra om lite, jag ska få större rum och lite så :D Eh, ja det är väl typ det... Just det, jag kollade igenom mina bilder och hittade lite gamla godingar ;)


HAHAHAH! Det är jag, Natta och halva Sara som shejkar loss på konfalägret i höstas XD Haha, det var fett roligt, alla sminkade kattstreck (killarna också) och sen lekte vi Elverket och var skittöntiga men det gjorde inget för det var ju så kul!


Men alltså wtf!?


Farbror, farmor, farfar och pappa.


Haha, men guud! Kommer ni ihåg eller!?


Riktigt länge sen! (Kusinens huvud i bakgrunden) Herregud, det känns verkligen som att det där var ett helt annat liv (eller ja, det var ju det på sätt och vis) och jag kommer liksom inte ihåg någonting av det! Minns inte ens att jag hade den där frisyren...


Storebror och storasyster -92 SÖTA!


Lillebror och storasyster, kanske två år sen. Sajk!


Haha, alltså fyfan vilken jävla schtekare lillebror kan vara ibland!


Muhahah! Storebror var minsann också blond en gång i tiden, med Anakin-fläta och allt! (Hehe)


...Fast sen försvann både håret och flätan ;) Men nu är det längre igen och bältet är svart, better watch out =)

HAHAH! Men gosh så gamla bilder! Och förlåt syskon, ni vill kanske inte vara på bild här, men TOO LATE! Höhö.

Och här är lite bilder jag tog en gång när jag lekte fotonörd:


Påskliljor


Toker bodde bland liljorna


Min mormor är en hejare på rubiks kub


Är hon inte typ världens sötaste tant också, min mormor?

Haha, ja de här bilderna bjuder jag på ;) Men nu ska jag sova, god natt! <3

Kommentarer
Postat av: Elle

:)

2008-07-07 @ 15:34:58
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0