Fredag

Hej hej igen!
Jag träffade som sagt Milou och vi gick till Vitan och solade, myys! Sen åkte vi till T** M**** och tittade på extensions :D Haha, jag har i och för sig väldigt långt och tjockt hår, men jag vill att det ska vara äääännu längre ^^) Mamma och brorsan kom precis hem från landet och jag håller på att prova en massa kläder och så. Imorgon ska vi ju på mammas kusins 50års- tjallabajsing :P Har inte bestämt mig än, antingen blir det den svarta Tiger-klänningen eller en vit och ljusblå randig klänning/tunika från Gina Tricot. Den svarta är lite väl uppklädd och den andra är lite väl sommrig, eller alltså den passar bättre på dagen, men festen är på kvällen. Hjälp mig välja!! Fast jag orkar inte lägga upp några bilder så ni får försöka föreställa er ;)

Update:
Nu har jag ångrat mig, jag vill inte ha någon av dom! Gaahh, vad ska jag ha på mig!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0