Hemma

Var just ute och handlade lite med pappsen ;) Typ vid Kelly's stod ett gäng bajen-hååligans och vrålade "Hammarbyyyy" samtidigt som någon filmade. Suck! Men sen tittade jag lite nogrannare och det visade sig att jag typ kände hälften! HAHA! Pappa bah: Herregud... Och jag tänkte bara att "Du skulle bara veta..." Muhahah XD Villka tomtar ^^)

Idag har jag typ inte gjort någonting, har mått fett dåligt hela dagen, typ ont i huvudet och så. Usch, beror nog mest på vädret men det är så jobbigt att känna sig så otroligt seg :/ Men nu ska jag äta middag; korv med bröd, HAHA.

  <---- Klick!

Kommentarer
Postat av: trevlig

vilken bra blogg :)

kika gärna in på min blogg- uppdaterar flera ggr om dagen! puss

2008-07-07 @ 22:03:04
URL: http://te
Postat av: trevlig

sorry klickade fel ;/ här är iaf min blogg adress: treevlig.blogg.se :)

2008-07-07 @ 22:03:57
URL: http://treevlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0