Hemma

Men i morgon åker jag till landet i en vecka, sen kommer jag hem till stan igen och då stannar jag här resten av sommaren. eller lite tid kommer spenderas i saltsjöbaden men det får ni tåla ;) Det var jättetrevligt i Tällber men jag orkar verkligen inte skriva om det nu. Alltså jag är ledsen att jag har skrivit skitdåligt i sommar, jag har liksom annat för mig. Men det ska bli skärpning i höst, promise! Nu ska jag fortsätta packa, pussen!

Ha det bäst i USA, Milou! <3


En av alla bilder jag tog på mina Barbies, haha! =D

Kommentarer
Postat av: MILOU E USA'S STEKARE

JAG SAKNAR DIG BASTEVEEEN!

2008-07-22 @ 21:14:46
Postat av: Beccis

Jag tycker du kan vara kvar här resten av sommaren ;)

2008-07-25 @ 10:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0