HEMMA

JA DET ÄR SANT; BALOO ÄR TILLBAKA I STORA STADEN!
Hehe...
Det var najs på landet, har typ inte gjort något särskillt bara chillat jäärnet i solen typ. Eller jag träffade ju som sagt Rebecca lite också, och jag körde på som alltid med världens photo shoot med Photo Booth, naajs! Hehe eh?... Men förutom det så har jag typ varit helt jävla isolerad från civilisationen i en vecka; inget internet, ingen TV, ingen radio (man får bara in Katrineholms Närradio och då måste man stå på ett visst sätt för att höra något) och dessutom hade jag mobilen avstängd fett länge. Helt sjukt, men faktiskt riktigt skönt också. Dock orkar jag inte leva "det ljufva lantlifvet" i all evighet, en vecka räcker och blir över kan jag lova. Nej, du ska det levas loppan med alla stekare i stan! Ha det bäst - ät en häst!

Puss bästisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0