MUSIK

HalCali - Tandem -Den här låten har jag lyssnat på jättemycket i sommar, haha! Den är väldigt konstig och inte min smak egentligen men det är något som gör att jag typ äälskar den :P Har ingen aning om vem HalCali är, hittade den hos NioTillFem.

Coldplay Vs. Sum 41 - The Scientist Vs. Pieces (Mash Ups) - Två jättebra låtar som är ihop-"mixade". Jag tycker faktiskt att den är riktigt bra, annars brukar mash ups vara ganska sugiga...

Tiger Lou - Oh Horatio - Okej, ingen har väl missat att jag näst intill avgudar den här låten!? Men alltså det är något magiskt med den, gitarren, rösten, texten, ALLT! Haha, jag skojjar inte... ;)

Wayne Wonder - No Letting Go - Åh, den här låten är också magisk! Nej men alltså jag kan bara inte sluta lyssna på den! Minnen <3

Extreme - More Than Words - Haha, alla runt omkring mig (och Milou) borde hata den här låte nu, så mycket som vi gått och lallat på den! Men det är något med den som inte går att beskriva. Haha, nej men riktigt bra är den =)

Japp, det var lite gamla godingar det ^^ Haha! Egentligen ska det vara med lite fler låtar här, typ Naive och Mardy Bum, men det var bara de här jag hade som "låtkoder" och jag orkar inte hlla på och fixa med alla andra skiitbra låtar ;) Men hoppas ni gillart!

Kommentarer
Postat av: JOSEFIN

ha en fin kväll"

2008-07-07 @ 23:02:54
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0